یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
فعاليت «ايبنا» بايد توسعه يابد

مدير انتشارات هاجر (انتشارات مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران در شهر قم) با اشاره به فعاليت خبرگزاري كتاب ايران گفت: فعاليت «ايبنا» بايد توسعه يابد.-

احمد شايانفر در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به نزديكي روز خبرنگار (17 مرداد) افزود: تنها فعاليت يك خبرگزاري رسمي در حوزه كتاب در كشور نمي‌تواند پاسخگوي نيازهاي روزافزون حوزه نشر و مخاطبان اين عرصه به ويژه جوانان باشد و باید به میدان عملکرد ایبنا توسعه بخشید.

وي با اشاره به اين‌كه اکنون برخي از پايگاه‌هاي اينترنتي در عرصه معرفي كتاب‌های ديني فعاليت مي‌کنند، ادامه داد: با اين حال، هيچ يك از اين پايگاه‌ها نمي‌تواند جاي يك خبرگزاري را در ميان مخاطبان پركند.

مدير انتشارات هاجر از ايبنا به عنوان خبرگزاري شناخته‌شده در ميان اهل كتاب ياد كرد و اضافه كرد: بايد تلاش شود كه این خبرگزاری تخصصی تنها در ميان اهل كتاب شناخته‌شده نباشد، بلكه آحاد مختلف جامعه براي برآوردن بخشي از نيازهاي روزمره خود به اين خبرگزاري مراجعه كنند.

وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر لزوم ورود كتاب به زندگي مردم گفت: اگر چنين شود، ايبنا در راس مراجعات مردم قرار خواهد گرفت.

شايانفر با بيان اين‌كه علاوه بر عموم مردم، مخاطبان كتاب‌های ديني به مركزي براي اطلاع‌رساني در زمينه نشر آثار مکتوب ديني و همچنين بازخوردهاي نشر اين‌گونه آثار نياز دارند، اظهار کرد: ايبنا اكنون قسمتي از اين كار را انجام مي‌دهد اما توسعه فعاليت‌هاي اين خبرگزاري موجب افزايش اقبال به ايبنا در ميان مخاطبان كتاب‌های ديني خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط