شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳
«31 قصه تصویری برای فروردین» کتاب شد

کتاب دو زبانه «31 قصه تصویری برای فروردین» در ادامه مجموعه کتاب‌های نارنجی به کتابفروشی‌ها آمد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «31 قصه تصویری برای فروردین» نخستین جلد از مجموعه کتاب‌های نارنجی است که با هدف آموزش زبان به کودکان در قالب داستان‌هایی کوتاه برای هر روز از سال منتشر شده است.

مجموعه کتاب‌های نارنجی به سه شکل تک جلدی، 12 و 52 جلدی شامل 365 قصه دوزبانه برای روزهای سال منتشر شده است.

«31 قصه تصویری برای فروردین» را فریبا کلهر نوشته و سعید مادح‌خاکسار کار ترجمه قصه‌ها را به زبان انگلیسی برعهده داشته است. این کتاب را سه تصویرگر به نام‌های سحر حق‌گو، راهله برخورداری و بنفشه احمدزاده تصویرگری کرده‌اند.

«دختر موفرفری»، «روباتی که سیم‌هایش قاتی پاتی شد»، «جوجه جغله»، «گربه‌ی گریان»، «لباس لاکی ماه»، «این را بخور، آن را نخور»، «تربچه‌ای که رنگش پرید»، «چه خوش سلیقه»، «کلاهی برای روز مبادا» و «مهمانی خانم غازه» عنوان برخی از قصه‌های این کتاب هستند. در ادامه قصه‌ روز نخست فروردین ماه به نام «صدایی که دو نفر منتظرش بودند» آورده شده است:
«روزی جوجه تیغی با صدایی از خواب بیدار شد. تیغ‌هایش را صاف و صوف کرد و با خوشحالی گفت: «بالاخره افتاد!» و با خوشحالی از لانه‌اش بیرون دوید. موش هم که صدا را شنیده بود گفت: «وقتش شده! چقدر منتظرش شدم!» و از لانه‌اش بیرون دوید.
جوجه تیغی و موش با هم به درخت سیب رسیدند. دیدند که اولین سیب از درخت جدا شده و روی زمین افتاده است. ...»

کتاب‌های بنفشه، واحد کودکان و نوجوانان انتشارات قدیانی، کتاب 192 صفحه‌ای «31 قصه تصویری برای فروردین» را با شمارگان هزار و 650 نسخه و به بهای دو هزار و 200 تومان روانه بازار کتاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها