یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
ماجرای جنگ با «نارگا، هیولای دریایی» کتاب شد

تام، قهرمان مجموعه‌ «نبرد هیولاها» در کتاب تازه این مجموعه به جنگ «نارگا، هیولای دریایی» می‌رود. این کتاب را انتشارات قدیانی منتشر کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «نارگا، هیولای دریایی» پانزدهمین جلد از مجموعه «نبرد هیولاها» و سومین کتاب از شش‌گانه «سرزمین تاریک» است که یکی دیگر از نبردهای تام و النا و جادوگر تاریکی را روایت می‌کند. 

این مجلد همچون سایر کتاب‌های مجموعه «نبرد هیولاها» نوشته آدام بلید با ترجمه محمد قصاع است. در مجموعه‌ «سرزمین تاریک» جادوگر تاریکی، ۶ هیولای ترسناک را مامور کرده تا هیولاهای خوب سرزمین «آوانتیا» را اسیر کنند. هیولاهای خوب در «سرزمین تاریک» اسیرند و همین باعث می‌شود که تام و النا رهسپار این سرزمین شوند.

در مراحل نخستین، قهرمانان آوانتیا، «تورگور، مرد گاوی» و «اسکور، اسب‌ بال‌دار» را شکست می‌دهند و «نارگا، هیولای دریایی» را در برابر خود می‌بینند. نارگا در اعماق خطرناک اقیانوس تاریکی کمین کرده است. این هیولای ترسناک به شورشیانی که بر ضد مالول می‌جنگند حمله می‌کند و علاوه بر این هیولاهای خوب آوانتیا را نیز اسیر کرده است.

تام در کتاب «نارگا، هیولای دریایی»، تنها با این هیولا روبه‌رو نیست و باید از سد تبهکاران دیگری نیز بگذرد. در ادامه ماجرای درگیری تام و این تبهکاران آورده شده است: «تبهکاران گورگونیایی که مراقب بودند از شمشیر تام دور بمانند، دور او حلقه زدند. یکی از آن‌ها گفت: «پسر! کار خودت را راحت کن. شمشیرت را زمین بگذار.» تام مبارزه جویانه گفت: «اگر می‌توانید مرا وادار کنید!» طوفان از فاصله‌ای دور شیهه کشید؛ گویی می‌خواست تام را تشویق کند. تام به دشمنانش نگاه کرد. آن‌ها حدود پانزده مرد قوی بودند و اسلحه‌های خطرناکی داشتند. حالت تمسخرآمیز چهره‌ آن‌ها به تام فهماند که مطمئن‌اند تام نمی‌تواند در برابر آن تعداد مرد پیروز شود.»

کتاب‌های بنفشه، واحد کودک و نوجوان انتشارات قدیانی، کتاب 104 صفحه‌ای «نارگا، هیولای دریایی» را با شمارگان هزار و 650 نسخه و به بهای دو هزار و 500 تومان در قالب مجموعه «رمان‌ کودک» برای مخاطبان گروه سنی «ج» و «د» منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها