جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱
ترويج گفتمان رهبری در مسابقه كتابخوانی «ضیافیت»

مسابقه کتابخوانی «ضیافت» با هدف ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط ‌عمومی گروه فرهنگی پژوهشی رواق، مسابقه کتابخوانی ضیافت با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، تعالی معنویت در جامعه امروز و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است. 

شرکت کنندگان تا پایان شهریور‌ماه سال جاری فرصت دارند بسته فرهنگی ضیافت را از غرفه‌های مستقر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن، دیگر نمایندگی‌های استانی گروه رواق و نیز ایستگاه‌های فرهنگی مترو تهیه كنند و با مراجعه به پایگاه اینتر‌نتی www.bookfest.ir یا از راه ارسال به شماره پیامکی که در بسته فرهنگی ضیافت درج شده است، در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند. 

بسته فرهنگی ضیافت حاوی بیانات مقام معظم رهبری درباره جایگاه دعا در زندگی انسان است که از سوی موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای) منتشر شده است. 

پنج کمک‌هزینه تشرف به حج عمره، پنج کمک‌هزینه تشرف به عتبات عالیات، پنج کمک‌هزینه تشرف به مشهد مقدس، پنج تبلت ایرانی، پنج گوشی تلفن همراه ایرانی، پنجاه بن‌کارت الکترونیکی کتاب به مبلغ 3۰ هزار تومان، جوایز این مسابقه عنوان شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها