شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱
احداث کتابخانه مشارکتی در خاش

مسوول اداره کتابخانه‌های شهرستان خاش در سیستان و بلوچستان از احداث یک کتابخانه مشارکتی در این شهرستان خبر داد.-

فرزانه ثوری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این کتابخانه با همکاری اداره زندان‌های شهرستان خاش به مساحت ۱۰۰ متر مربع تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

ثوری افزود: تجهیزات و نیروی کتابخانه مشارکتی جدید شهرستان خاش آماده است و اگر مجوز آن از سوی نهاد کتابخانه‌های کل کشور صادر شود، این کتابخانه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی از تکمیل شدن ساختمان کتابخانه روستای «ترشاب» در این شهرستان خبر داد و گفت: این کتابخانه با ۸۰ متر مربع پس از تامین نیرو و تجهیزات به‌زودی افتتاح خواهد شد.

مسوول اداره کتابخانه‌های شهرستان خاش با بیان این‌که اکنون این شهرستان پنج کتابخانه دارد، اضافه کرد: شهرداری خاش پنج ماه پیش زمینی با وسعت ۲۰۰ متر را در مرکز شهرستان به اداره کتابخانه‌ها اهدا کرد که به دلیل نبود اعتبار لازم، این زمین همچنان دست‌نخورده مانده است. قرار است با خیران شهرستان نشستی برگزار شود تا شاید اعتباری برای زمین تامین و عملیات ساخت آن آغاز شود.

شهرستان خاش یکی از شهرستان‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان، ۷۳ هزار نفر جمعیت دارد و حدود هفت هزار نفر از این تعداد عضو کتابخانه‌های این شهرستانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط