چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۶
برپايي کارگاه «قصه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان» در بنیاد ادبیات داستانی

بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان کارگاه «قصه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان» را با حضور مدرسان احمد عربلو، محمدرضا یوسفی، جعفر توزنده‌جانی، عزت‌الله الوندی و مصطفی خرامان برگزار می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، احمد عربلو، که مدیریت کارگاه «قصه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان» را برعهده دارد، درباره شیوه اجرایی آن توضیح داد: این کارگاه با شکل و شمایل متفاوتی نسبت به کارگاه‌های مشابه برگزار می‌شود و جلسات نقد قصه و آموزش قصه‌نویسی هم در آن مورد توجه قرار گرفته است.

این نویسنده افزود: داستان‌نویسان در این جلسات آثار خود را قرائت می‌کنند و سپس استادان حاضر در جلسات نکات آموزشی درباره داستان‌نویسی را مطرح می‌کنند و هر یک از شرکت‌کنندگان برای آموزش‌های بیشتر با یکی از استادان کلاس مرتبط می‌شوند.

وی از احتمال انتشار آثار برتر این کارگاه خبر داد و اظهار کرد: قصه‌هایی که پالایش شده‌ باشند در مجله «یکی بود یکی نبود» منتشر می‌شود و پس از این‌که داستان‌ها به حجم مناسبی رسید به صورت مجموعه داستان منتشر خواهد شد.

عربلو که خود یکی از مدرسان این کارگاه است، سایر مدرسان این دوره را معرفی کرد: محمدرضا یوسفی، جعفر توزنده‌جانی، عزت‌الله الوندی و مصطفی خرامان استادان این کارگاه‌ها هستند. خرامان مسوولیت اداره کارگاه را نیز برعهده دارد.

به گفته عربلو تاکنون چهار جلسه از این کارگاه بدون اعلام عمومی برگزار شده است و شرکت در سایر جلسات این کارگاه‌ قصه‌نویسی برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

کارگاه‌های قصه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان چهارشنبه هر هفته ساعت 17 تا 19 در محل بنیاد واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی (فرصت سابق)، شماره 88 برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها