یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۳
نخستین کتاب‌فروشی کانون در تبریز افتتاح شد

نخستین فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای دسترسی آسان‌تر خانواده‌ها به تولیدات فرهنگی کانون افتتاح شد.

ایبنا نوجوان: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این فروشگاه توسعه مراکز عرضه‌ی تولیدات کانون در نقاط مختلف شهر تبریز و دیگر شهرهای استان را از برنامه‌های مهم کانون استان دانست و گفت: مقام معظم رهبری و مدیر عامل کانون همواره بر توسعه و تعمیق فرهنگ کتاب‌خوانی و سهولت دسترسی کودکان ونوجوانان به کتاب‌ها‌ی مفید تاکید داشته‌اند و این مراکز عرضه‌ی تولیدات فرهنگی گامی در جهت اجرای این اهداف است.

«حجت‌الاسلام الیاس ابراهیمی» از همکاری واحد‌های مختلف کانون استان در احداث و تجهیز این فروشگاه قدردانی کرد. در این مراسم جمعی از خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به تولیدات کانون حضور داشتند. تقدیر از اعضای مرکز شماره 1 کانون تبریز که در جشنواره‌ی «من و آقا و گل نرگس» موفق به کسب عناوین برتر شده بودند از دیگر برنامه های این روز بود.

این فروشگاه در محوطه‌ی مرکز شماره 1 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز(مرکز شهید فیروز آلانق) افتتاح و پذیرای خانواده‌ها در نوبت‌های صبح و عصر است. 

منبع خبر: روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها