یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶
رقابت مددجویان کردستانی در مسابقه «من کتاب می‌خوانم»

برای نخستین بار و به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان، مسابقه نویسندگی با عنوان «من کتاب می‌خوانم» ویژه مددجویان استان کردستان برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان، محمد مخدومی، کار‌شناس فرهنگی این اداره کل در این باره اظهار کرد: این مسابقه با همکاری و تعامل کتابخانه‌های عمومی و ادارات کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اجرا می‌شود.

مخدومی اظهار کرد: در این مسابقه کتاب‌های «آشتی با خدا» اثر اصغر طاهر‌زاده از انتشاراتی «لب المیزان» و «جاذبه و دافعه امام علی (ع)» اثر استاد شهید مطهری از انتشارات «صدرا» به شرکت‌کنندگان معرفی شده‌اند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید خلاصه کتاب‌های مذکور را در فرمی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، بنویسند و آن را به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان تحویل دهند.

مخدومی با بیان این‌که منابع معرفی شده در کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارند، افزود: به برندگان این مسابقه به قید قرعه جوایزی از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اهدا می‌شود.

کار‌شناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان برگزاری مسابقات کتابخوانی و نویسندگی را در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه مفید دانست و بیان کرد: باید از شیوه‌های مختلف و اثرگذار در راستای ترویج کتابخوانی در جامعه استفاده کرد.

وی در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ مسابقه مکتوب نویسندگی، کتابخوانی و کتابشناسی در کتابخانه‌های عمومی استان برای اقشار مختلف برگزار شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط