شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳
صمد تیمورلو در بیمارستان بستری شد

صمد تیمورلو، شاعر، به دلیل عوارض ناشی از جراحی کلیه و مشکل نارسایی قلبی صبح پنجشنبه (29 تیر) در بخش ccu بیمارستان فیروزگر بستری شد. تازه‌ترین کتاب این شاعر بهار امسال و با عنوان «خروس مرده بر می‌خیزد» از سوی انتشارات آوای‌کلار راهی بازار کتاب شد.-

مجید تیموری، شاعر، داستان‌نویس و از بستگان صمد تیمورلو، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره این موضوع توضیح داد: صمد تیمورلو از سه ماه پیش به دلیل مشاهد کیست‌های سرطانی در کلیه سمت چپ در بیمارستان شهید لبافی‌نژاد بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی ادامه داد: متاسفانه بعد از سه ماه به دلیل عود بیماری و مشاهده کیست‌های جدید در مرکز جراحی سهند و زیرنظر دکتر محمد رنجبری، چهار روز پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت و کلیه چپ ایشان تخلیه شد و پس از دو روز مرخص و به منزل منتقل شدند.

این شاعر افزود: متاسفانه تیمورلو پنجشنبه 29 تیر، به علت آب آوردن ریه دچار حمله قلبی شد و به بیمارستان فیروزگر منتقل و در بخش ccu این بیمارستان بستری شد.

وی درباره وضعیت فعلی این شاعر گفت: در حال حاضر تیمورلو دچار نارسایی قلبی است و زیر نظر دکتر فراهانی، متخصص قلب قرار دارد. این مشکل اجازه نمی‌دهد ادامه درمان برای کیست‌های کلیه و آب آوردن ریه انجام بگیرد.

صمد تیمورلو متولد 1347 است. آثار «بیرون تعریف نشده است» نخستین مجموعه شعر تیمورلو درباره موضوعات اجتماعی است که در سال 1381 از سوی نشر مدیا راهی بازار نشر شده است. دومین مجموعه شعر او یک شعر بلند در 54 صفحه و با موضوع جنگ بود که با عنوان «از كلاغ سیاه به كلاغ سفید» در سال 1382 منتشر شد. انتشارات آوای‌کلار نیز سومین و چهارمین دفترهای شعر تیمورلو با عنوان «به نام کسی که در تاریک‌ست» و «قله‌ات آن‌جا نیست» را راهی بازار کتاب کرده است.

همچنین بهار امسال جدیدترین دفتر شعر این شاعر با عنوان «خروس مرده بر می‌خیزد» از سوی انتشارات آوای‌کلار در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط