سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
«پله پله تا خدا» به چاپ چهارم رسید

انتشارات «بوستان کتاب» چاپ چهارم مجموعه شعر «پله پله تا خدا» را در کتابفروشي‌ها عرضه کرد.

ایبنا نوجوان: «پله پله تا خدا» مجموعه اشعاری با موضوعات مذهبی است که برای مخاطبان نوجوان منتشر شده است. شعرهای این کتاب را دو نویسنده و شاعر کتاب‌های کودکان و نوجوان، مجید ملامحمدی و محمود پوروهاب انتخاب کرده‌اند.

گردآورندگان این کتاب، درباره‌ی هدف از انتشار  این کتاب توضیح داده‌اند: «هدف از فراهم آوردن این کتاب، انتخاب و معرفی اشعار مذهبی به بهترین شکل هنری آن است، چون شعر جوشیده از هنر ، برخلاف نظم‌های خشک و بی‌مایه، با برخورداری از احساس و عواطف، زیبایی شناختی و تکنیک، بهتر مي‌تواند در قلب و ذهن آدمی موثر افتد و شناخت هستی و هستي‌آفرین، تقرب به باورهای دینی و شخصیت‌های بزرگ مذهبی را به ویژه برای جوانان و نوجوانان به ارمغان آورد.»

انتخاب اشعار این کتاب هم جالب و خواندنی است. در مقدمه‌ی این اثر دراین‌باره آمده است: «در مدتی تقریباً طولانی، سعی کردیم همه‌ی آثار شاعران کودک و نوجوان، مجله‌‌ها و روزنامه‌های و ... را از اولین شماره مورد بررسی قرار داده تا اشعار مذهبی را از میان آن‌ها انتخاب کنیم.»

نام‌های آشنایی را در این کتاب می‌توان دید. شعرهای مذهبی ناصر کشاورز، محمدکاظم مزینانی، محمود کیانوش، قیصر امین‌پور، اسدالله شعبانی، جعفر ابراهیمی، آتوسا صالحی، عرفان نظرآهاری و دیگر شاعران مطرح کشورمان در این کتاب آورده شده است.

«پله پله تا خدا» به چهار فصل با نام‌های «نیایش»، «قرآن»، «نماز» و «روزه» تقسیم‌بندی شده است.

انتشارات «بوستان کتاب»، چاپ چهارم اثر 12 صفحه‌ای «پله پله تا خدا» را با شمارگان هزار و 500 نسخه و به بهای دو هزار و 800 تومان منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها