دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶
افتتاح دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره در اروميه

مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره امروز (دوشنبه 26 تیر) با حضور استادان ادبیات و برگزیدگان این جشنواره در فرهنگسرای جوان شهر ارومیه برگزار شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری، در آغاز مراسم افتتاحیه این جشنواره سعید بیابانكی (شاعر) كه اجرای مراسم را بر عهده داشت، گفت: جشنواره شعر و داستان جوان حوزه هنری طی یک دهه فعالیت خود بسیاری از استعدادهای جوان را از روستاها و شهرهای دور افتاده به جامعه هنری معرفی كرده است. 

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، دهمین جشنواره سراسری «شعر و داستان جوان سوره» را با موضوعات و محورهای «اخلاق و خانواده»، «دفاع مقدس»، «بیداری اسلامی» و «فرهنگ و تمدن و عدالت و پیشرفت» در بخش آزاد و موضوع «انقلاب اسلامی» در بخش ویژه برگزار مي‌كند.

این جشنواره در رشته‌های «داستان كوتاه بزرگسال»، «داستان كوتاه كودک و نوجوان»، «شعر كودک و نوجوان»، «شعر آزاد» و «شعر كلاسیک» برگزار می‌شود.

مقالات و اشعار ارايه شده در اين جشنواره در قالب سه کتاب، یکی بولتن جشنواره و همچنين دو کتاب مجموعه شعر و مجموعه داستانی از آثار برگزیده جشنواره از سوی حوزه هنری به چاپ مي‌رسند. 

اختتامیه دهمین جشنواره سراسری «شعر و داستان جوان سوره» از ساعت 19 تا 21 فردا(سه‌شنبه)در تالار وحدت مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط