یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۴
بررسي شعرهای طنز نسیم عرب‌امیری در فرهنگسراي انديشه

مجموعه شعر طنز «داشت عباس‌قلی‌خان پسری» سروده نسیم عرب‌امیری، دوشنبه (26 تیر) با حضور منتقدان و علاقه‌مندان این حوزه در فرهنگسرای اندیشه نقد و بررسی می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگسرای اندیشه، در ادامه سلسله نشست‌های نقد و بررسی کتاب فرهنگسرای اندیشه با عنوان «دوشنبه‌های کتاب اندیشه» مجموعه شعر طنز عرب‌امیری بررسی می‌شود.

در این برنامه اسماعیل امینی و سیدعلی میرفتاح به عنوان منتقد حضور دارند و به بررسی سروده‌های عرب‌امیری می‌پردازند. اجرای این برنامه را سیدابراهیم هاشم‌زاده برعهده دارد.

«داشت عباس‌قلی‌خان پسری» عنوان نخستین مجموعه شعر عرب‌امیری است که اردیبهشت امسال از سوی انتشارات سپیده‌باوران منتشر شد. بخشی از این مجموعه، قصه‌ای بلند و منظوم را شامل می‌شود که در قالب مثنوی سروده شده و در آن با نگاهی طنزآمیز و انتقادی، مشاغل و حرفه‌های گوناگون به چالش کشیده شده‌ است. 

نسیم عرب‌امیری متولد سال ۱۳۶۵ در شهرستان شاهرود و دانش‌آموخته رشته مهندسی برق است.

نشست نقد و بررسی «داشت عباس‌قلی‌خان پسری» دوشنبه (26 تیر) از ساعت 18 تا 20 در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان هلال احمر برگزار می‌شود. شرکت در این جلسه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط