یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۶
آخرین مجموعه شعر سیدحسن حسینی تجدید چاپ شد

مجموعه شعر «نو‌شداروی طرح ژنریک» آخرین دفتر شعر سیدحسن حسینی است و 12 قطعه شعر آزاد به هم پیوسته را شامل می‌شود. این اثر به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ هشتم رسید.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، مجموعه شعر «نوشد‌اروی طرح ژنریک» از سوی سیدحسن حسینی به سهراب سپهری تقدیم شده است.

به باور حسینی، این مجموعه مولود ضرورت جامعه عصر حاضر بوده و مضامین آن دربردارنده موقعیتی تهدید کننده است که انسان امروزی خود‌خواسته یا ناخواسته در آن قرار گرفته و راه گریزی از آن ندارد.

درون‌مایه اشعار این مجموعه شخصیت‌ها و اقشاری چون شاعر، تاجر، زاهد، عارف و عاشق است که نشان‌دهنده رویکرد انسان‌ها به دو هدف کلی پول و سودای پول است.

حسینی در اشعار این دفتر بی‌توجه به واژه‌های ادبی و کلمات شاعرانه در ذهن دیگر شاعران، با واژه‌ها و ترکیب‌های خود سعی دارد تا بیشترین تاثیر را بر شنونده داشته باشد. 

حسینی در مقدمه کتاب نوشته است: «سروده‌های مستقل و در عین حال به هم پیوسته‌ای که در ادامه می‌آید٬ حاصل یک دوره چند روزه است٬ تلاشی است برای گنجاندن طنز فکاهه با زبانی ساده و در قالب نیمایی.»

چاپ هشتم مجموعه شعر «نوشداروی طرح ژنریک» در ۷۶ صفحه، شمارگان دو هزار و 500 نسخه و قیمت سه هزار و 200 تومان از سوی انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط