پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
نخستین جلد از شش‌گانه‌ «سرزمین تاریک» منتشر شد

انتشارات قدیانی، نخستین جلد شش‌گانه‌ «سرزمین تاریک» از مجموعه‌ «نبرد هیولاها» را با نام «تورگور، مرد گاوی» روانه‌ کتابفروشي‌ها کرد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «تورگور، مرد گاوی»، نام سیزدهمین جلد از مجموعه‌ «نبرد هیولاها» و نخستین کتاب از شش‌گانه‌ «سرزمین تاریک» است که «آدام بلید» نوشته و مثل سایر قسمت‌های این مجموعه، «محمد قصاع» کار ترجمه‌ آن را برعهده داشته است.

اینبار و در ادامه‌ پیروزی‌های قبلی تام، هیولاهای خوب «آوانتیا» به خطر افتاده‌اند. آن‌ها به وسیله‌ شش هیولای وحشتناک جدید دستگیر و به سرزمین «مالول» برده شده‌اند.

تام و النا، قهرمانان داستان‌های «نبرد هیولاها» دست به کار می‌شوند تا هیولاهای خوب را نجات دهند و برای این کار به «سرزمین تاریک» یا «گورگونیا» سفر می‌کنند.در این سرزمین ترسناک، آسمان قرمز رنگ و آب سیاه است؛ نخستین مرحله برای نجات هیولاهای خوب، مبارزه با «تورگور»، مرد گاوی است.

توصیف «تورگور» را از صفحه‌ی 84 کتاب بخوانید: «بعد سر به شکل گاو هیولا ظاهر شد و چشمانی که آسمان قرمز را منعکس می‌کردند. او بدنی به شکل یک مرد داشت که پوشیده از موی سیاه بود. هیولا کمربند چرمی به کمرش بسته بود و تبری عظیم با تیغه‌های طلایی حمل می‌کرد. جواهری قرمز در محل اتصال تیغه‌ی تبر با دسته‌اش می‌درخشید.»

کتاب‌های بنفشه، واحد کودکان و نوجوانان انتشارات قدیانی، کتاب 104 صفحه‌ای «تورگور، مرد گاوی» را با شمارگان هزار و 650 نسخه و به بهای دو هزار و 500 تومان برای مخاطبان گروه‌های سنی «ج» و «د» (سال‌های پایانی دبستان و راهنمایی) منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها