شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۴
نشست ناشران کردستاني با معاون فرهنگی ارشاد

مسوول اجرایی نمایشگاه استاني کتاب کردستان از برگزاری نشستی با حضور بهمن دری، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ناشران استان کردستان در ساعات آغازین این نمایشگاه خبر داد._

شب‌بو بخشا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار كرد: این نشست برای برطرف کردن مسایل و مشکلات نشر و چاپ در استان کردستان برگزار شد و طي آن، ناشران مشكلاتشان را با معاونت فرهنگی مطرح کردند.

وی افزود: 24 ناشر در استان کردستان فعالند که از این تعداد 16 ناشر در این دوره از نمایشگاه کتاب استان کردستان حضور پيدا كرده‌اند.

مسوول اجرایی نمایشگاه کتاب کردستان افزود: هر روز نمايندگان یک شهر از این استان، برنامه‌های فرهنگی را در قالب شعرخوانی، اجرای موسیقی، نشست‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی و ... در نمایشگاه اجرا خواهند كرد که امروز(شنبه) نوبت شهر سنندج است.

بخشا استقبال از اين نمایشگاه را در روز نخست بسیار گرم عنوان کرد و گفت: نمایشگاه ساعت11 و 30 دقیقه امروز به طور رسمی آغاز به‌کار کرد و با وجود کمبود جا در محل افتتاح، بیش از 700 تن از مردم و اهالی قلم در این مراسم حضور داشتند که تعدادی از آن‌ها به صورت ايستاده این مراسم را دنبال ‌کردند.

نمایشگاه کتاب استان کردستان با حضور 200 ناشر و عرضه 27 هزار عنوان کتاب از 17 تا 23 تیرماه در سنندج برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها