چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
بررسي «سرشار از انتظار» در فرهنگسرای ابن‌سینا

مجموعه شعر «سرشار از انتظار» سروده کامران شرفشاهی عصر امروز (14 تیر) با حضور منتقدان و علاقه‌مندان این حوزه در فرهنگسرای ابن‌سینا نقد و بررسی می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این جلسه حمید هنرجو و کورس احمدی به عنوان منتقد حضور دارند و سروده‌های شرفشاهی با مضامین انتظار را بررسی می‌کنند.

مجموعه شعر «سرشار از انتظار» در 110 صفحه دربرگیرنده شعرهایی درباره حضرت موعود (عج) در قالب‌های غزل، مثنوی، رباعی، دوبیتی و نوسروده است که در سال 1390 از سوی انتشارات تجلی‌مهر به بازار کتاب آمد.

کامران شرفشاهی، شاعر، نویسنده و مدیر انتشارات تجلی‌مهر، متولد 12 اردیبهشت سال 1340 در تهران و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی در رشته ارتباطات است. وی همکاری‌اش را با مطبوعات، از دهه 60 و با چاپ اشعار و مقالات خود آغاز کرد و در سمت‌هایی چون سردبیر، مدیر اجرایی و دبیر سرویس ادب و هنر، در نشریات مختلفی فعالیت داشته است. همکاری با صدا و سیما و مدیریت و دبیری کنگره‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری از دیگر فعالیت‌های شرفشاهی به حساب می‌آيند.

«حماسه جاودان»، «آبروی آب»، «به پیشواز سپیده»، «گزیده اشعار»، «سایه سیاه سقوط»، «دست‌رنج»، «ضیافت نور»، «رسول مهر»، «خُم‌خانه عشق»، «آینه‌های بی‌قرار» و «دانای مهربان»، «راز سرفرازی» و «طنین عطش» عنوان برخی از کتاب‌های منتشر شده این شاعر و نویسنده‌اند.

نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «سرشار از انتظار» عصر امروز (14 تیر) از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک غرب، فاز یک، خیابان ایران‌زمین شمالی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط