سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳
انتشار فراخوان پنجمین دوره جشنواره کتاب سال شهید شاهی

دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره شهید شاهی، فراخوان دریافت آثار در حوزه کتاب‌های کودک ونوجوان را منتشر کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جشنواره سراسری شهید شاهی به همت کانون بسیج هنرمندان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه برگزار می‌شود. 

علی ناصری، دبیر این جشنواره درباره این رقابت توضیح داد: ناشران و نویسندگانی که اثر چاپ شده در بخش رمان نوجوان و تک قصه کودک دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار خود را تا تاریخ 20 مرداد ماه 1391 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ناصری شرایط شرکت در این جشنواره را چنین برشمرد: چاپ نخست اثر باید در سال 1390 منتشر شده باشد، از هر کتاب باید دو نسخه به دبیرخانه ارسال شود و آثار باید خلاق و در حیطه ادبیات کودک و نوجوان باشد. 

این نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان افزود: آثار زندگینامه‌ای، بازنویسی و کتاب‌های تاریخی از گردونه مسابقه خارج می‌شوند.

وی درباره جوایز این جشنواره گفت: به نویسنده برگزیده رمان سال نوجوان 15 میلیون ریال و به نویسنده برترین تک قصه کودک 10 میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره اهدا می‌شود.

ناصری افزود: برگزیدگان برای حضور در اختتامیه جشنواره از سوی دبیرخانه دعوت می‌شوند و در طول برگزاری آیین پایانی میهمان دبیرخانه خواهند بود.

علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره شهید شاهی واقع در میانه، خیابان معلم جنوبی، اداره سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان، صندوق پستی 1383 ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها