شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
نویسندگان کودک و نوجوان کشور در اردبیل گردهم می‌آیند

نویسندگان عرصه کودک و نوجوان کشور، 21 تیر ماه در استان اردبیل گردهم می‌آیند تا درباره تازه‌ترین آثار خویش و همچنین ادبیات کودک و نوجوان بحث و گفت‌وگو کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشست و گردهم‌آیی ادبی نویسندگان کودک و نوجوان کشور با هدف تداوم تولید رمان برای نوجوانان برگزار می‌شود تا نویسندگان با تبادل نظر و نقد طرح‌ها و آثار یکدیگر بتوانند آثار ماندگاری تولید و در اختیار نوجوانان قرار دهند. 

حمیدرضا شاه‌آبادی، نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان و مدیر طرح رمان نوجوان امروز، محمدرضا بایرامی، حمیدرضا نجفی، جعفر توزنده‌جانی، فرهاد حسن‌زاده، محسن هجری، زهره پریرخ، نقی سلیمانی، مصطفی خرامان، علی اصغر عزتی پاک، یوسف قوجق،‌ هادی خورشاهیان و داوود امیریان برخی از نویسندگانی هستند که در این نشست حضور دارند.

طاهره ایبد، نورا حق‌پرست، مژگان بابامرندی، مینو کریم‌زاده، فریبا کلهر، عبدالمجید نجفی، عبدالصالح پاک، سوسن طاقدیس، محمدرضا یوسفی، مصطفی خرامان، عباس جهانگیریان، محمدرضا اصلانی، محمد کاظم اخوان، مرجان فولادوند، مجید شفیعی و محمد رمضانی خیاوی از دیگر نویسندگانی هستند که قرار است در این گردهم‌آیی حضور داشته باشند. 

طرح رمان نوجوان امروز، نقطه عطفی در عرصه ادبیات کودک و نوجوان کشور است و توانسته رمان‌های فاخری در اختیار نوجوانان قرار دهد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش از این نیز همایش‌های مشابهی با نویسندگان طرح رمان نوجوان امروز در شهرهای دیگر برگزار کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها