شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴

ریچارد سنت جامعه شناس و مورخ آمریکایی 19 نوامبر (29 آبان) جشن کتابخوانی نمایشگاه بین المللی کتاب وین را افتتاح می کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری اتریش، ریچارد سنت در سرآغاز این جشن کتابخوانی تازه ترین کتابش با عنوان «همکاری» را با موضوع همزیستی انسان هایی از متفاوت ترین اجتماع و اصل و نسب اخلاقی را معرفی می کند.

نمایشگاه بین المللی کتاب وین سه روز پس از آغاز این جشن کتابخوانی 22 نوامبر (2 آذر) توسط کارل یراسی نویسنده و شیمیدان آمریکایی اتریشی الاصل افتتاح می شود.او که از اواسط دهه 80 قرن 20 به نگارش داستان های کوتاه و شعر می پردازد، در حضورش در این نمایشگاه نگاهی دارد به کتاب خودزندگینامه اش که در سال 2013 منتشر خواهد شد.

طبق اعلام مدیر برنامه های نمایشگاه کتاب وین ، از دیگر میهمانان این نمایشگاه می توان الکس کاپوس نویسنده سوییسی ، نله نویهاوس پادشاه رمان های جنایی و ولادیمیر سوروکین نویسنده روسی را نام برد.

نمایشگاه بین المللی کتاب وین امسال در پنجمین دوره برگزاری خود به ادبیات اروپای شرقی و اروپای جنوب شرقی خواهد پرداخت.این نمایشگاه در سال های گذشته در فضایی به وسعت هشت هزار و 500 متر مربع برپا شده است.

در این دوره انتظار می رود حدود 280 غرفه دار به عرضه آثار خود بپردازند.دسته بندی آثار عرضه شده به لحاظ محتوایی خواهد بود و آثار نویسندگان مختلفی در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت. از آثار مارتین زوتر نویسنده سوییسی و دانیل گلاتاور گرفته تا میشاییل ندو مدیر بایگانی لودویگ ویتگن اشتاین و نویسنده یک دوره کتاب 15 جلدی با نام«لودویگ ویتگن اشتاین»، و به این ترتیب برای هر فرد علاقه مند به کتابی آثار جذابی موجود خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی کتاب وین در شش بخش به عرضه تازه ترین کتاب های منتشر شده در زمینه آثار داستانی ، کتاب های آشپزی، کتاب های غیر داستانی محبوب و ادبیات کودکان و نوجوانان خواهد پرداخت. جشن کتابخوانی و نمایشگاه بین المللی کتاب وین تا 25 نوامبر(5 آذر) ادامه دارد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها