پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۳
داستان‌نویسی برای «شازده کوچولو» را تجربه کنید

فراخوان «مسابقه‌ی داستان‌نویسی شازده کوچولو» در آستانه‌ی روز تولد آنتوان دو سنت اگزوپري، خالق شازده كوچولو منتشر شد.

ایبنا نوجوان: مسابقه‌ی داستان‌نویسی «شازده کوچولو»، مثل سال گذشته در هشتم تيرماه، و در آستانه‌ی روز 29 ژوئن، سال‌روز تولد آنتوان دو سنت اگزوپري، خالق شازده كوچولو، فراخوان خود را منتشر کرد.

دبير مسابقه‌ي داستان‌نويسي «شازده کوچولو» درباره‌ي اين رقابت توضیح داد: «اين مسابقه‌ي داستان‌نويسي كه امسال برای دومین‌بار برگزار می‌شود، زيرمجموعه‌ي جايزه‌ي ادبي «چراغ مطالعه» محسوب مي‌شود. البته با اين تفاوت كه در مسابقه‌ي شازده كوچولو، تنها كودكان و نوجوانان زير 15 سال مي‌توانند شركت كنند.»

«مريم سيستاني» درباره‌ي شرايط شركت در مسابقه گفت: «همه‌ی کودکان و نوجواناني که تا قبل از اول مهرماه امسال، یعنی قبل از این که به کلاس جدید بروند، زیر 15 سال، سن داشته باشند مي‌توانند در اين مسابقه شركت كنند. موضوع داستان‌ها هم آزاد است و داستان‌ها نبايد بيش از 1000 كلمه باشند. بچه‌ها تا 15 شهريور ماه فرصت دارند داستان‌هايشان را براي ما بفرستند.»

دبیر مسابقه تبصره‌ای هم به این شرایط اضافه کرد و گفت: «اگر موضوعی پیدا کردید، که می‌بینید باید بلندتر هم باشد اشکال ندارد. می‌خواهیم راحت باشید. فقط خوب بگردید! مطمئنم که هر کدام‌تان، یکی از آن جادویی‌هایش را توی جامدادی‌تان قایم کرده‌اید. همین که برش دارید، خودش کلمات را روی کاغذتان می‌ریزد.»

براي شركت در اين مسابقه مي‌توانيد داستان‌هايتان را به نشانی princeprize2011@gmail.com ارسال کنید و يادتان باشد كه حتماً مشخصات خودتان مانند نام، نام خانوادگي، شهر، سن‌ و تلفن تماستان را برای ما بنويسيد.

وبلاگ «مسابقه‌ی داستان‌نویسی شازده کوچولو» هم تازه‌ترین خبرها را درباره‌ي این مسابقه‌ي به اطلاع شما مي‌رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها