چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
برگزاري همایش بزرگ کارشناسان فرهنگی کشور در اردبیل

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از برپایی همایش بزرگ کارشناسان فرهنگی کشور در این استان خبر داد و گفت: این همایش نیمه دوم تیر ماه امسال با هدف تبادل نظر درباره فعالیت‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برپا خواهد شد.-

صادق فرهمند امین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در این همایش به مباحث گوناگون در حوزه‌های گسترش و توسعه فرهنگ مطالعه، کتاب، کتابخوانی و کتابخانه‌ها پرداخته مي‌شود.

وی ادامه داد: مباحثی مانند ارزیابی فعالیت کتابخانه‌ای استان‌ها در یک سال گذشته، معرفی استان‌های برتر از جنبه شاخص‌های فرهنگی و کتابخانه‌ای، عملیاتی کردن خواسته‌های مقام معظم رهبری در زمینه کتاب و کتابخوانی و ارزیابی عملکرد فعالیت‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این همایش پیگیری می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بیان کرد: روز گذشته (ششم تیر ماه) نیز گردهمایی مسوولان کتابخانه‌ها و روسای انجمن استان اردبیل با رویکرد علمی و هدف کارآمد ساختن جلسات انجمن کتابخانه‌ها برگزار شد.

فرهمند امین در این‌باره گفت: برپایی این نشست‌ها برای اعضای انجمن و روسای کتابخانه‌ها بسیار ضروری است زیرا در مهارت و نحوه مدیریت جلسات اعضای این گردهمایی تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: این گردهمایی با حضور 27 نفر ازمسوولان کتابخانه‌ها و روسای انجمن‌های استان اردبیل برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط