دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
برگزاري مسابقه کتابخوانی «باربی» در زنجان

اداره كل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با همکاری معاونت سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با هدف بصیرت‌بخشی و ارتقاي آگاهی افراد و خانواده‌ها براي رویارویی با هجمه‌های فرهنگی، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی «باربی» کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان زنجان، کتاب‌ «پژوهشی در عروسک آمریکایی باربی» تالیف اکبر مظفری به عنوان منبع این مسابقه کتابخوانی تعیین شده است.

کتاب «پژوهشی در عروسک آمریکایی باربی» برخى از آسيب‌ها و تاثیرات مخرب فرهنگى و تربيتى عروسك باربى را از دیدگاه‌های مختلف بررسى و کاووش كرده است. 

شرکت‌کنندگان این مسابقه و مخاطبان این اثر مربیان، معلمان، کتابداران، والدین، کارکنان ادارات و شرکت‌هايند.

این مسابقه در قالب 20 پرسش چهارگزينه‌اي به صورت همزمان در تمامي کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و ادارات این استان، جمعه (30 تیر ماه) ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

برندگان مسابقه مرداد ماه امسال معرفی می‌شوند و به برندگان جوایز ارزنده‌ای نظیر 10 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه یکی از اعضا خانواده، 10 ربع سکه بهار آزادی، 10 بن کتاب با ارزش یک میلیون ریال، 20 دستگاه قلم قرآن‌خوان و ده‌ها جوایز ارزنده دیگر اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت کتاب و فرم شرکت در مسابقه می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و روابط عمومی ادارات و شرکت‌ها مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط