دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۴
بچه‌های بهبهانی داستان‌نویسی یاد می‌گیرند

هم‌زمان با برگزاری برنامه‌های ویژه‌ی تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب‌خانه‌ی شماره یک بهبهان «کارگاه داستان‌نویسی» برگزار می‌کند.

ایبنا نوجوان: نخستین جلسه‌ی کارگاه داستان‌نویسی با حضور نوجوانان علاقه‌مند به نگارش داستان در کتاب خانه‌ی شماره‌ی یک بهبهان برگزار شد. 

مسوول کتاب‌خانه‌ی شماره یک بهبهان درباره‌ی این کارگاه گفت:مسوولیت این کارگاه را فاطمه جوکاری، مربی فرهنگی کتاب‌خانه برعهده دارد.

نوریجان بازیانی درباره نخستین جلسه‌ی این کارگاه توضیح داد: در نخستین جلسه‌ی این کارگاه، مجلات و روزنامه‌های کانون در اختیار اعضا قرار داده شد و آن‌ها به پیشنهاد مربی تصویرهایی را که دوست داشتند انتخاب کردند؛ آن‌ها را برش دادند و در دفتر خود چسباندند.
 
او ادامه داد: سپس از شرکت‌کنندگان در کارگاه خواسته شد تا با نگاه کردن به تصویرها به سوال‌هایی درباره‌ی مکان، زمان، رنگ، حالت، اسم شخصیت یا اسم برای تصویر پاسخ بدهند.

بازیانی درباره‌ی این روش آموزشی بیشتر توضیح داد و گفت: اعضا با انتخاب اسم شخصیت یا اسم تصویر با یکی از موارد زمان، مکان و رنگ به ایده‌ی زیبا در نوشتن داستان رسیدند که از آن جمله می‌توان به ایده‌هایی همچون هزار پای 24 کفشی و خورشید نگران اشاره کرد.

این مسوول فرهنگی در پایان خبر داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده این «کارگاه داستان نویسی» تا پایان تابستان به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع خبر: روابط عمومی کانون خوزستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها