جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
ماجرای دیگری از «قصه‌های جنگل» منتشر شد

«جکی زبله» داستان دیگری از مجموعه «قصه‌های جنگل» است که انتشارات قدیانی به تازگی آن را به کتابفروشی‌ها عرضه کرده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «جکی زبله» را تورنتون برجیس در ادامه «قصه‌های جنگل» نوشته است. این کتاب که سومین جلد از این مجموعه است مخاطبان کودک را به دنیای یک جنگل و مرغزار سرسبز وارد می‌کند و با استفاده از داستان‌های سرگرم‌کننده ارزش‌های اخلاقی مانند اهمیت تلاش و کوشش را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

جکی سنجابه تمام روز را به تفریح و بازیگوشی سپری می‌کرد. او به فندق و گردوهایی چشم طمع داشت که پسرعمویش سنجاب قرمزه و سنجاب راه‌راه برای زمستان جمع کرده‌ بودند. اما روزی از روزها، سنجاب کوچولو راسوی بدجنس را جلوی خانه‌اش دید و روزگار خوش و راحتش به پایان رسید. جکی که چاره‌ای جز فرار نداشت تمام تلاشش را کرد تا از شر راسو راحت شود.

داستان این کتاب در 33 بخش تنظیم شده است و هر بخش با عنوانی جذاب آغاز می‌شود که با یک پیام همراه شده است؛ به عنوان مثال «جکی زبله فکرهایی به سرش می‌زند»، یکی از بخش‌های این رمان کودکان که با پیام همراه شده است:‌«اگر کسی را دزد خطاب کنی، دلیل بر این نیست که او واقعا دزد است.»

کتاب‌های بنفشه، واحد کودک و نوجوان انتشارات قدیانی «جکی زبله» را با ترجمه سعیدا زندیان، با شمارگان هزار و 650 نسخه و به بهای سه هزار تومان منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها