چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
برپايي200نمايشگاه از كتاب‌هاي موسسه نشر آثار امام‌خميني(ره)

مدیر توزیع و بازرگانی موسسه چاپ و نشر عروج از برپايي 200 نمايشگاه كتاب با محوريت امام‌خميني (ره) در سراسر كشور و عرضه كتاب‌هاي موسسه تنظيم و نشر آثار امام‌خميني(ره) در اين نمايشگاه‌‌ها به مناسبت سالگرد رحلت بنيانگذار انقلاب اسلامي خبر داد.-

محمد ابوطالبي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) اظهار كرد: تمامي مراكز و نهادهايي كه درخواست برپايي نمايشگاه كتاب با محوريت امام‌خميني (ره) را به موسسه ارايه كرده بودند، در روزهاي منتهي به سالروز رحلت بنيانگذار انقلاب اسلامي، ميزبان اين نمايشگاه هستند.

وي ادامه داد: حدود 300 عنوان از تاليفات امام‌خميني (ره) و آثار مرتبط با ايشان در اين نمايشگاه‌ها عرضه می‌شوند. اين كتاب‌ها بر اساس گروه‌های سني و سليقه مخاطبان هر نهاد، در بسته‌هاي نمايشگاهي طبقه‌بندي و برای ارایه در نمایشگاه‌ها عرضه شده‌‌اند.

مدیر توزیع و بازرگانی موسسه چاپ و نشر عروج يادآور شد: اين نمايشگاه‌ها در 200 دانشگاه، مدرسه، اداره‌هاي فرهنگ و ارشاد اسلامي، كتابخانه‌ها و پايگاه‌هاي بسيج در استان‌هاي مختلف برپا شده‌ و می‌شوند و تا پانزدهم خرداد ماه، كتاب‌هاي موسسه تنظيم و نشر آثار امام‌خميني (ره) را با 20 درصد تخفيف عرضه مي‌كنند.

امام خمینی(ره) در ساعت  22  و 20 دقيقه شنبه سیزدهم خرداد ماه سال 1368 به دنبال بیماری دستگاه گوارش و چند عمل جراحی سخت به ملکوت اعلا پیوست. 

در نخستین ساعت صبح شانزدهم خرداد، میلیون‌ها تن به امامت آیت‌الله العظمى گلپایگانى(ره) بر پیکر امام نماز گزاردند. سپس مراسم تشییع از مصلای تهران تا بهشت زهرا(س) برگزار شد و پیکر مطهر امام خمینى(ره) در کنار مزار شهیدان انقلاب اسلامى به خاک سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط