چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
برپايي بيست و ششمين دوره آموزش نشر در اتحاديه ناشران و كتابفروشان

رييس كميسيون آموزش اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران از برگزاري بيست و ششمين دوره آموزش كوتاه مدت صنعت نشر در خرداد و تيرماه امسال خبر داد.-

فتح‌الله فروغي به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: سرفصل‌های اين دوره آموزشي که از 20 خرداد ماه جاري شروع مي‌شود، تفاوت چنداني با دوره‌هاي قبلي ندارد.

وي افزود: در اين دوره‌ نيز موضوعات‌ پیشینه و کلیات نشر کتاب، تولید فرهنگی، تولید فني، تولید چاپ، قوانين نشر، برنامه‌ریزی و مديريت، اقتصاد نشر، انبارداري و توزيع و فروش، روابط عمومي، تبليغات و بازاريابي آموزش داده مي‌شود.

رييس كميسيون آموزش اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران با اشاره به اين‌كه در اين دوره، افزون بر موضوعات قبلي، درس «اخلاق حرفه‌اي» نيز افزوده شده، اظهار كرد: علاقه‌منداني در اين دوره ثبت‌نام كرده‌اند كه متقاضي دريافت صلاحيت حرفه‌اي پروانه نشرند و بر اين اساس درس اخلاق حرفه‌اي به مباحث قبلي اضافه شده است. 

وي با تاكيد بر اين‌كه ظرفيت پذيرش مانند دوره‌هاي قبل 30 نفر است، گفت: ثبت‌نام انجام شده و محل برگزاري كلاس‌ها در سالن اجتماعات اتحاديه است ولي به دليل استقبال علاقه‌مندان به حوزه نشر، در دوره‌هاي بعدي ظرفیت ثبت‌نام افزایش خواهد یافت.

فروغي عنوان كرد: اين دوره‌هاي ‌آموزشي با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های حرفه‌ای دست‌اندرکاران صنعت نشر پيش‌بيني شده و متقاضيان اين دوره‌ها فعالان حوزه نشر و متقاضيان دريافت پروانه نشرند.

وي همچنين گفت: مدت زمان اين دوره آموزشي 52 ساعت است و امتحان پاياني نيز 19 تيرماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها