سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۵
پژوهشکده مطالعات فرهنگی وزارت علوم به نمايشگاه كتاب مي‌آيد

رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حدود 200 عنوان اثر منتشر شده‌ اين پژوهشکده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.-

دكتر محمدرضا حاتمي با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طی هفت سال گذشته حدود 200 عنوان کتاب را به چاپ رسانده که همه این عناوین در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

وي در ادامه با اشاره به اهمیت کتاب‌های منتشرشده در این پژوهشکده بیان کرد: يازده عنوان از این کتاب‌ها به چاپ دوم رسیده‌اند و سایر آن‌ها نسخه‌های چاپ نخست‌اند.

رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: كتاب‌ «اسطوره سفيد» با ترجمه مشترك جليل كريمي و كمال خالق‌پناه و كتاب «ضد يهوديت به مثابه حربه سياسي» با ترجمه محبوبه شمشاديان كتاب‌هايي‌اند كه براي نخستين‌بار در نمايشگاه كتاب ارايه خواهند شد.

حاتمي اظهار كرد: اعضای هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر روز در غرفه این پژوهشکده واقع در سالن ناشران عمومی حضور خواهند داشت و علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند برای آشنایی بیشتر با گروه‌های علمی این پژوهشکده در این غرفه حاضر شوند.

وي در پايان سخنانش گفت: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شبستان، رديف شماره 2، غرفه 16 در روزهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پذیرای علاقه‌مندان است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی»، از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط