دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷
پیام ربع قرن جهاد فرهنگی نشانگر هویت ملی و اسلامی است

نشست پایانی شورای سیاستگذاری پیش از برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز گذشته، یکشنبه 10 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) با حضور رییس و اعضای شورای سیاستگذاری و مدیران کمیته‌ها برگزار شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهمن دری، رییس بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه نمایشگاه کتاب تهران در عرصه بین‌الملل بر اهتمام همکاران اجرایی نمایشگاه به منظور فراهم آوردن مقدمات برپایی این میعادگاه علم و فرهنگ تاکید کرد و گفت: با فرا رسیدن ۲۵ سالگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و تلاقی آن با سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید در پرتو این شعار فرهنگ کشور را با اندیشه و فکر دینی گره زد.

دری اضافه کرد: نامگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به پیام ربع قرن جهاد فرهنگی نشان‌دهنده هویت ملی و اسلامی کشور است و باید در ارتقای فرهنگ کشور تلاش کنیم چرا که توسعه اقتصادی و اجتماعی در گرو اعتلای فرهنگ کشور است.

معاون امور فرهنگی در بخش دیگری از سخنانش افزود: حضور بخش‌های بیداری اسلامی، سالن ویژه و سالن ربع قرن جهاد فرهنگی در این دوره از نمایشگاه زمینه‌ساز فضایی جدید در نمایشگاه کتاب است.

در این جلسه مدیران کمیته‌ها نیز گزارشی از روند آخرین اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته ارایه دادند.

رییس نمایشگاه و اعضای شواری سیاستگذاری به همراه مدیران کمیته‌های مختلف نمایشگاه پس از اتمام جلسه از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفتند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در مصلای تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها