سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
افتتاح كتابخانه‌هاي عمومی مرکزی و رسول اکرم(ص) ماهشهر

ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر گفت: كتابخانه‌هاي عمومی مرکزی و رسول اکرم (ص) ماهشهر با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افتتاح مي‌شوند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، منوچهر صفائیان افزود: کتابخانه مرکزی شهرستان ماهشهر با مساحت سه هزار و 500 متر مربع و زیربنای 1200 متر مربع در سه طبقه و با اعتباری افزون بر شش میلیارد ریال توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ساخته شده است و براي بهره برداری تحویل اداره کل کتابخانه‌های عمومی خواهد شد.

صفائیان افزود: همچنین کتابخانه عمومی رسول اکرم(ص) نیز با مساحت 504 متر مربع و زیربنای 342 متر مربع در دوطبقه در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده و براي بهره‌برداری نیز به اداره کل کتابخانه‌های عمومی تحویل داده شده است.

وي اظهار كرد: این دو کتابخانه همزمان و با حضور دکتر سيدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افتتاح خواهد شد و شروع به کار خواهند كرد.

صفائیان گفت: این دو کتابخانه در فاز نخست با بخش‌های مخزن، امانت کتاب، بخش مرجع، سالن‌های مطالعه خواهران و برادران، جست‌وجوی کتاب و نمایه نشريات شروع به کار خواهند كرد و به زودی بخش‌های دیگر از جمله اینترنت، کودک و پژوهش به این کتابخانه اضافه خواهند شد.

رييس اداره كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان ماهشهر گفت: شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر نيز فاقد کتابخانه است که با اضافه شدن کتابخانه عمومی رسول اکرم(ص) این بخش از شهرستان نیز صاحب مکان فرهنگی مناسبي خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط