سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
«یک سال بدون او» در نمایشگاه کتاب

«یک سال بدون او» اثر لیز کِسلر با ترجمه شهلا انتظاریان منتشر می‌شود. در این کتاب، دختر نوجوانی با سوار شدن به آسانسور به آینده سفر می‌کند و از اتفاقاتی که قرار است طی یک سال آینده برای بهترین دوستش بیفتد، آگاه می‌شود.

ایبنا نوجوان: انتظاریان در گفت‌و‌گو با ایبنا نوجوان درباره‌ی آثاری که به زودی از او منتشر می‌شوند گفت: «یک سال بدون او» اثر «لیز کِسلر» است که به‌زودی توسط انتشارات ایران‌بان منتشر و در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

او درباره‌ی داستان این کتاب گفت: شخصیت‌های اصلی این کتاب دو دختر نوجوان به نام‌های «اِتمن» و «جِنی» هستند. داستان اصلی هم از زمانی شروع می‌شود که جنی با سوار شدن به آسانسوری که قبلا کار نمی‌کرده به آینده سفر می‌کند. او در این سفر متوجه موضوعاتی می‌شود که زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. در ادامه‌ی داستان او سعی می‌کند به گذشته برگردد تا بتواند آینده را تغییر دهد!

«یک سال بدون او» اثر «لیز کسلر» نویسنده‌ی انگلیسی است که آن را در سال 2011 نوشته است.

انتشارات ایران‌بان این کتاب را با ترجمه‌ی انتظاریان منتشر می‌کند.

این مترجم که مدتی پیش مشغول ترجمه‌ی آثار کلاسیک برای نوجوانان بود، از انتشار یکی از این کتاب‌ها خبر داد و گفت: از مجموعه‌ی آثار کلاسیک، کتاب «شبح اپرا» اثر «گاستون لورو» آماده‌ شده و توسط انتشارات قدیانی در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌شود.

«گوژپشت نتردام» و «مردی با نقاب آهنین» کتاب‌های دیگری از این مجموعه است که توسط انتشارات قدیانی و با ترجمه‌ی انتظاریان منتشر می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها