شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸
بازنویسی‌هایی از نهج البلاغه به نمایشگاه مي‌آيد

مژگان شیخی، نویسنده کودکان و نوجوانان که پیش از این جایزه کتاب سال را نیز به دست آورده است، مجموعه‌ای با عنوان «قصه هایی از امام علی (ع) با نگاهی به نهج البلاغه» را به بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌آورد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، این مجموعه که به قصه‌هایی از حضرت علی (ع) و یاران ایشان می‌پردازد. «قصه هایی از امام علی (ع) با نگاهی به نهج البلاغه» را انتشارات قدیانی در ۱۲ جلد منتشر کرده است و برای نخستین‌بار این مجموعه را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند. 

«یار روزهای سخت»، «کسی که می‌آید»، «ابوذر صحرانشین»، «من همانم که بودم»،«حکایت آن مروارید»، «مردی که از بازار گذشت»، «کفش‌های وصله‌دار»، «راه و چاه»، « عسل، انجیر و بچه‌ها»، «عقیل و آهن سرخ»،« آن مرد پیش‌گو» و « ناله مرغابی‌ها» عنوان داستان‌های این مجموعه است. 

این مجموعه، داستان‌هایی بازنویسی شده برای بچه‌هاست که سید حسام الدین طباطبائی آن‌ها را تصویرسازی کرده است. قصه‌های این مجموعه علاوه بر پرداختن به شخصیت حضرت علی(ع) به وقایعی هم می‌پردازد که یاران ایشان در آن نقش دارند.

انتشارت قدیانی امسال آخرین آثار  مژگان شیخی را به همراه  ۲۸۳ عنوان کتاب چاپ نخست دیگر به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌آورد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت 1391  در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها