دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
بيگدلي: بي‌توجهي ناشر به كيفيت چاپ، كاري غيرفرهنگي است

احمد بيگدلي، از نحوه چاپ «بي‌ترديد سه‌شنبه بود»،رمان تازه اش كه اواخر اسفند سال گذشته منتشر شد، ابراز گله‌مندي كرد و گفت:اين رمان به دليل بي‌توجهي ناشر به شيوه صفحه‌بندي و مراحل چاپ، با اشكالات فراوان وارد بازار كتاب شده است و اين شيوه برخورد از سوي يك ناشر كاري غير فرهنگي است.-

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، بيگدلي،‌ نويسنده كتاب سال جمهوري اسلامي ايران با ابراز گله‌مندي از انتشارات «علم» به دليل چاپ نامناسب تازه‌ترين كتابش گفت: فكر نمي‌كردم وقتي ناشري براي انتشار يك كتاب اصرار مي‌ورزد، ‌آن را با اين فرم وارد بازار كتاب كند.

اين افزود: اين كتاب را دختر م قبل از تحويل به ناشر، حروفچيني كرد و ناشر هم آن را به همان شكل به چاپخانه تحويل داده است. در حال حاضر اين كتاب بيش از 80 غلط تايپي دارد و از نظر فرم و صفحه‌بندي نيز داراي اشكال و بد فرمي است.

نويسنده برگزيده كتاب فصل در ادامه گفت: تا به حال ناشري چنين برخوردي از يك ناشر نديده‌ام و تصميم دارم ديگر آثارم را به ناشران ديگري بدهم. در حال حاضر نيز مجموعه داستان تازه‌ام را به نشر روزنه داده‌ام و در نظر دارم آثاري را نيز براي نشر آموت ارسال كنم.

«بي‌ترديد سه‌شنبه بود»، ‌تازه‌ترين رمان بيگدلي است كه اواخر اسفند سال گذشته(90) منتشر شد و در بيست و پنجمين نمايشگاه كتاب تهران ارايه مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط