دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷
«کتاب‌های نارنجی» انتشارات قدیانی در راه نمایشگاه

کتاب‌های بنفشه، واحد کودکان و نوجوانان انتشارات قدیانی «کتاب‌های نارنجی» و بیش از 1400 عنوان کتاب کودک و نوجوان دیگر را در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، این انتشارات 1747 عنوان کتاب را بیست‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کند که از این میان 1487 اثر برای خردسالان، کودکان و نوجوانان تالیف و ترجمه شده و بقیه برای مخاطبان جوانند.

مجموعه «کتاب‌های نارنجی» از جمله کتاب‌های قدیانی در نمایشگاه بیست و پنجم است که در ۵۲ مجلد توسط فریبا کلهر، سرور کتبی و فروزنده خداجو سه نویسنده مطرح حوزه کودک و نوجوان نوشته و توسط ۴۰ تصویرگر، تصویرسازی شده است.

این مجموعه شامل قصه‌هایی برای ۳۶۵ روز سال است که برای کودکان ۶ تا ۱۰ نوشته شده و در نمایشگاه بیست و پنجم عرضه می‌شود.

«سرزمین سحرآمیز» از دیگر مجموعه‌های انتشارات قدیانی است که ۴۴ جلد آن منتشر شده است و به نمایشگاه بیست و پنجم می‌آید. 

«اشک‌های سورن»، «فقط عاشق زبان عاشق را می فهمد» و «زنی در جزیره گمنام» نیز از جمله رمان‌های انتشارات قدیانی در نمایشگاه امسال اند.

مجموعه «قصه‌هایی از امام علی(ع) با نگاهی به نهج البلاغه» اثر مژگان شیخی نیز آماده عرضه در نمایشگاه است و همراه بیش از ۲۸۰ عنوان کتاب چاپ اول دیگر در غرفه انتشارات قدیانی عرضه می‌شوند.

غرفه انتشارات قدیانی در سالن کودک و نوجوان بیست پنجمین نمایشگاه کتاب تهران واقع شده و از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت پذیرای علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها