یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۸

کتاب زندگینامه «فیلیپ پوزو دی بورگو» مدیر عامل شرکت پومری فرانسه با جلب توجه مخاطبان ٱلمانی، پرفروش ترین کتاب غیر داستانی هفته گذشته آلمان بود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اشپیگل، این کتاب که با عنوان «تقریبا بهترین دوستان؛ زندگی دوم فیلیپ پوزو دی بورگو » با ترجمه بتینا باخ، مارلیس روس و دوریت گزا انگلهارت در 246 صفحه در انتشارات هانزر منتشر شده، به روایت زندگی فیلیپ پوزو دی بورگو می پردازد.
 
«فیلیپ پوزو دی بورگو» فرانسوی از زمانی که در جریان پرش با پاراگلایدر سقوط کرد و از گردن به پایین فلج شد مدیر شرکت پومری است. او که اکنون 42 ساله است، به یک پرستار شبانه روزی نیاز دارد. «عبدل» که قبلا یک زندانی بوده و برای یافتن کار به شدت تلاش می کند سرانجام موفق می شود با شیوه خاص بدون ترحم و شادی که در پیش می گیرد پرستار «دی بورگو» شود. این دو 10 سال تمام در لحظاتی سرشار از شادی و غم زندگی را تجربه کردند تا سرانجام حس لذت بردن از زندگی به وجود «دی بورگو» بازگشت. 

در هفته ای که گذشت کتاب های «هنر اندیشه آشکار» نوشته رولف دوبلی ، «آزادی» نوشته یوآخیم گاوک ، «مصرف توصیه نمی شود» نوشته هانس الریخ گریم ، «آهنگ من» نوشته هری بلافونت و میشاییل شنایرسون ، «یوآخیم گاوک» نوشته نوربرت روبرز ، «110 – گاو نر گوش می کند» نوشته سید یوناس گوتنراس، «مسیح» نوشته هانس کونگ ، «وقت خبر» نوشته ویبکه برونس و «هر چه مسن تر ، باشکوه تر» نوشته بیل موکریدگه در مکان های دوم تا دهم جای داشتند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی حسین زراعتکار ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    سلام من اهل ایرانم نمیدانم چطور باید حرفم را بازگو کنم.من در زندگی مشکلات زیادی دارم پدر بر اثر تصادف خونه نشین شده برادر بزرگم بر اثر تصادف در کودکی معلول ذهنی شده ودر خانه پدرم هست خواهر بزرگم شوهرش را از دست داده و با دو دخترش که یکی از آنها بیماری هموفیلی دارد در خانه پدرم زندگی میکنند و هیچ گونه درآمدی ندارند پدرم هم هیچ راه درآمدی ندارد از شما تقاضای کمک دارم.
    • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
      سلام برای اینکه درخواست کمک کنید اول باید شماره خود یا آدرس معتبر بفرستید تا مردم به شما کمک کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها