شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴
افتتاح كتابخانه «حاجي‌ بخشي» در روستاي شوركي بوشهر

كتابخانه «حاجي بخشي» سردار دلاور جبهه‌هاي هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز (شنبه 26 فروردين) در روستاي شوركي افتتاح شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان بوشهر، كتابخانه «حاجي بخشي» در روستاي شوركي شهرستان تنگستان با حضور صدرالله محتشم، مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان بوشهر، بنيامين تنگسيري، رييس اداره كتابخانه‌هاي تنگستان، اعضاي شوراي شهر و برخي از ساكنان روستا و افتتاح شد.

در اين مراسم، محتشم با اشاره به دگرديسي در ارزش‌هاي جامعه معاصر، خواستار عزمي عمومي و راسخ براي بازيافت ارزش‌هاي ارزشمند گذشته شد.

وي با استناد به طرح هر روستا يك كتابخانه گفت: اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان در تلاش است كه همه كتابخانه‌هاي روستايي را از كتابخانه‌هايي براي استفاده مردم شهيدپرور اين استان برخوردار سازد.

حاج ذبيح‌الله بخشي‌زاده سال 1312 در توابع اراک متولد شد. در سن هفت سالگي پدرش توسط نيروهاي متفقين کشته ‌شد و او از آن پس مسووليت خانواده‌اش را بر عهده گرفت. حاجي بخشي از سن 47 سالگي به جبهه‌ اعزام شد و تا پايان جنگ تحميلي در جبهه‌ها حضور داشت.

وي كه در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها بلند‌گو به دست به تقويت روحيه رزمندگان مي‌پرداخت، دي ماه سال گذشته دارفاني را وداع گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها