شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰
«بهترین روش‌های ارائه» به بازار کتاب ایران آمد

«بهترین روش‌های ارائه» اثر استیو شیپ‌ساید با ترجمه حسین فروغی‌اصل منتشر شد. فروغی‌اصل این کتاب را اثری مفید برای آموزش برقراری ارتباط موثر معرفي كرد و گفت: افرادی که در محیط کار نمی‌توانند نظرات خود را به مقامات بالاترشان انتقال دهند می‌توانند از آموزه‌هاي اين كتاب استفاده كنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، فروغی‌اصل، مترجم، درباره مخاطبان این اثر گفت: مطالعه این کتاب به مخاطب در برقراری ارتباط بهتر و موثرتر کمک می‌کند. دانشجویان و کارکنان سازمان‌ها اغلب در برقراری ارتباط با مقامات بالاتر و ارایه نظرات خود مشکل دارند و کتاب به آن‌ها این توانایی را می‌دهد که بر این مشکل فایق آیند. 

وي افزود:‌ این کتاب در دو حوزه روانشناسی و مدیریتی قرار می‌گیرد و نشان می‌دهد که متخصصان هر دو حوزه باید توانایی‌های خود را در این دو بخش به طور همزمان بالا ببرند. این کتاب از سوی انتشارات مک‌گروهیل منتشر شده و در آن مثال‌های عملی مختلف و توضیحات زیادی آمده است که به مخاطب در درک بهتر مفاهیم یاری می‌رساند؛ برای مثال نویسنده در این کتاب از ترس می‌نویسد و روش‌هایی را به مخاطب عرضه می‌کند که به کمک آن‌ها می‌تواند ترس خود را کنترل کند. او در توضیحاتش از اهمیت ارتباطات غیرکلامی می‌نویسد و مخاطب را به آموختن آن تشویق می‌کند. 

در بخشی از این کتاب آمده است: ارايه‌ها باید نقاط اوج در هر مرحله از زندگی حرفه‌ای شما باشند. در واقع آن‌ها لحظاتی بسیار حیاتی، فرصتی برای درخشیدن شما، معرفی برنامه‌ها، بیان نظرات‌تان و تاثیرگذاری بر دیگران هستند. همه در مورد آینده مضطرب و هیجان‌زده هستند. یاد بگیرید که آینده را برای مخاطبان پیش‌بینی کنید تا مجذوب سخنان‌تان شوند. نه تنها محتوا بخش اصلی ارائه است، بلکه می‌توانید اجرای شما را کاملا متفاوت کند. اگر محتوای ارايه شما دقیق، ساختار مدار و زمان‌مند باشد، نیمی از راه را برای رفع اضطراب خود پیموده‌اید.

«بهترین روش‌های ارائه» نوشته استیو شیپ‌ساید با ترجمه حسین فروغی اصل در 104 صفحه و به بهای سه هزار تومان از سوی نشر سبزان روانه بازار کتاب ایران شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها