چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
ربع قرن برگزاری نمایشگاه کتاب مسوولیت‌ها را چند برابر می‌کند

محمود حکیمی، نویسنده پیشکسوت درباره بیست و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: افتخار ربع قرن برگزاری مستمر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مسوولیتی را متوجه ما می‌‌کند و آن تلاش بیشتر، برای برگزاری نمایشگاهی بهتر و بدون نقص است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمود حکیمی، نویسنده در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بیست ‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این رویداد را سودمند توصیف کرد و گفت: نمی‌توان منکر شد که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اتفاقی بسیار سودمند است چرا که سبب آشنایی مردم ناآشنا با کتاب می‌شود و بسیاری از مردم با حضور در نمایشگاه و درک فضای آن، به دایره کتابخوان‌ها اضافه می‌‌شوند.

وی سپس به برگزاری نشست‌های ادبی در طول برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اشاره کرد و افزود: لطف چنین جلساتی به آن است که مردم و مخاطبان ضمن استفاده از نشست‌ها با نویسندگان و مولفان نیز آشنا می‌شوند و مساله دیگر که من بر آن تاکید دارم گفت‌وگو با مخاطبان آثار و تحلیل آن‌هاست که در تدوین و تصحیح آثار به نویسندگان کمک بسیاری می‌کند.

نویسنده «نقابداران جوان» در ادامه ربع قرن برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را مثبت ارزیابی و اضافه کرد: مهم‌تر از ربع قرن برگزاری نمایشگاه به اعتقاد من روند رو به ‌رشد این رویداد است چرا که مسوولان در هر سال برگزاری نواقص را برطرف کرده و در هر دوره، نمایشگاهی بهتر از دوره قبل را برگزار کرده‌اند.

حکیمی ادامه داد: به اعتقاد من تلاش برای تثبیت قیمت کاغذ و به دنبال آن قیمت کتاب، تثبیت موقعيت مکانی و رفع کاستی‌هایی این چنینی، اقدامی است که با رسیدن به ربع قرن عمر نمایشگاه باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

محمود حکیمی در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران جلد اول و دوم کتاب «تاریخ تمدن ایران و جهان» را عرضه خواهد کرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها