دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶
سراغ «سر مار» را از كتاب‌فروشي‌ها بگيريد

هفتمين جلد مجموعه‌ي «الكس رايدر» توسط انتشارات هيرمند منتشر شد. در اين كتاب «الكس رايدر» با يك گروه تبهكار به نام «عقرب» روبه‌رو مي‌شود.

ايبنا نوجوان: مجموعه‌ي 9 جلدي «الكس رايدر» اثر نويسنده‌ي انگليسي «آنتوني هوروويتس» است كه جلد هفتم آن با نام «سر مار» به تازگي منتشر شده است.

الكس رايدر نوجوان كه پس از مرگ والدينش با عموي خود زندگي مي‌كند، در اين كتاب هم اتفاقات هيجان‌انگيز زيادي را پشت سر مي‌گذارد.

ماجراي كتاب از زماني آغاز مي‌شود كه الكس از سوي سرويس مخفي استراليا مامور مي‌شود تا به گروه «سر مار» نفوذ كند؛ گروهي كه دارو، اسلحه و انسان قاچاق مي‌كنند.

الكس ابتدا مايل نيست عليه اين گروه كاري انجام دهد اما تنها به يك دليل اين ماموريت را مي‌پذيرد: نزديك شدن به پدرخوانده‌اش كه تا آن زمان از وجود او بي‌اطلاع بوده، به اين اميد كه اطلاعات بيشتري درباره‌ي پدر و مادر و مرگ مشكوك آن‌ها به دست بياورد.

او براي كشف اين راز بايد ماموريت‌هاي خطرناكي را پشت سر بگذارد كه هوروويتس آن‌ها را در «سر مار» روايت كرده است.

«سر مار» را انتشارات هيرمند با ترجمه‌ي «نوشين پنجه‌دخت» و با قيمت 8 هزار تومان منتشر كرده است.

آنتوني هوروويتس كتاب‌هاي مجموعه‌ي «الكس رايدر» را بين سال‌هاي 2001 تا 2011 نوشته است كه پس از چاپ به يكي از پرطرفدارترين آثار او تبديل شد؛ به‌طوري كه تا سال 2011، 600 ميليون نسخه از جهان در سراسر جهان فروخته شد. 

«جزيره‌ي اسكلتي»، «آرك انجل»، «موج مرگ» و «نقطه‌ي سياه» ديگر عناوين اين مجموعه‌اند. 

از اين نويسنده كتاب‌هاي ديگري مانند «عذاب در آينه»، «حمله‌ي عقاب»، «دوربين قاتل» و «جنوب از جنوب غربي» نيز به فارسي ترجمه و منتشر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها