سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۷
ثبت‌نام ناشران در سایت خانه کتاب ساده‌تر شده است

علی شجاعی‌صایین، مدیرعامل موسسه خانه کتاب با اشاره به این‌که نسخه پیشین سایت خانه کتاب مشمول مرور زمان شده بود، گفت: در نسخه جدید سایت از امکانات نرم‌افزاری روز استفاده شده و کاربران می‌توانند از امکان جست‌وجوی بهتری استفاده کنند، همچنین مراحل ثبت‌نام الکترونیکی ناشران در سایت خانه کتاب تسهیل شده است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، شجاعی‌صایین با بیان این‌که سایت پیشین سال‌ها بود که تغییری در آن انجام نشده بود، اضافه کرد: از این پس سایت جدید خانه کتاب به مراجعان، سرویس بهتری ارایه و امکانات بیشتری به علاقه‌مندان به حوزه کتاب می‌دهد.

وی در ادامه افزود: از این پس ثبت‌نام الکترونیکی ناشران در این سایت به راحتی انجام خواهد شد و دسترسی به اطلاعات کتاب‌ها هم آسان‌تر است.

مدیرعامل خانه کتاب به یک کار جنبی این سایت هم اشاره کرد و گفت: امکان فروش الکترونیک کتاب هم در سری جدید سایت خانه کتاب لحاظ شده است. یک موضوع دیگر هم که مورد توجه قرار گرفته،  این است که از این پس کاربران این سایت می‌توانند با همه فعالیت‌های خانه کتاب، مثل کتاب ماه، کتاب هفته و اخبار موسسه به راحتی ارتباط برقرار کنند.

شجاعی‌صایین در پایان گفت: این سایت به‌تازگی رونمایی شده و نسخه آزمایشی آن است و اگر مراجعان مشکلات احتمالی را به ما اطلاع دهند، در بهتر شدن سایت از نظراتشان استفاده خواهیم کرد.

نشانی سایت خانه کتاب «www.ketab.ir» است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها