یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱
فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی دانشجویان کتابداری برای کنگره ایفلا

فراخوان ارسال مقالات برای چهارمین دوره مسابقه مقاله‌نویسی دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی ایفلا در سال 2012 اعلام شد. آخرین فرصت برای ارسال مقالات اول می 2012 ( 12 اردیبهشت 1391) خواهد بود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، مسابقه مقاله‌نویسی دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی ایفلا همه ساله از سوی کمیته دايمی بخش آموزش و پرورش ایفلا (SET SC) با اهدافی نظیر تشویق دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی به پرداختن به موضوعات جاری جهان ایفلا، اعطای جایزه به بهترین مقاله دانشجویی در هر دوره و نیز اعطای امکان مشارکت دانشجویان و آشنایی بیشتر آنان با فعالیت‌های کنگره جهانی ایفلا برگزار می‌شود.
 
دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی از سراسر جهان که در حال تحصیل در یک دوره آموزشی برای دریافت نخستین مدرک حرفه‌ای خود هستند (نظیر دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد) می‌توانند برای شرکت دراین مسابقه اقدام كنند. لازم به ذکر است دانشجویان دکتری واجد شرایط دریافت این جایزه نيستند.

ارتباط با محور موضوعی اصلی و محورهای موضوعی فرعی بخش‌های مربوطه کنگره جهانی ایفلا، ارايه بحث و نظر درباره مسايل جاری موضوعات مورد نظر، کیفیت ایده‌ها، روش تحقیق، نتایج و استدلال‌ها و کیفیت نگارش و ارجاعات از معیارهای ارزیابی مقالات اعلام شده است. 

جایزه نفر اول این مسابقه شامل هزینه ثبت‌نام برای شرکت در نشست جاری ایفلا به همراه هزینه بلیط و اقامت در مجموع تا سقف 1000 یورو، یکسال عضویت رایگان در ایفلا و توصیه برای انتشار مقاله برگزیده در نشریه ایفلا خواهد بود.

همچنین نفرات دوم و سوم این مسابقه علاوه بر دریافت گواهی، از یکسال عضویت رایگان در بخش آموزش و پرورش ایفلا بهره‌مند خواهند شد.

آخرین فرصت برای ارسال مقالات اول می 2012 ( 12 اردیبهشت 1391) خواهد بود. علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و نحوه ارسال مقالات می‌توانند به نشاني اينترنتي www.ifla.org مراجعه كنند.

هفتاد و هشتمین کنگره جهانی کتابداری ایفلا، 11 تا 17 آگوست 2012 (21 تا 27 مرداد 1391) با موضوع «کتابخانه‌های کنونی، الهام بخش، شگفت‌آور و توانمند» در هلسینکی فنلاند برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها