شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱
«شوهر عزيز من» به بازار كتاب مي‌آيد

«شوهر عزيز من»،‌ تازه‌ترين رمان فريبا كلهر به زودي منتشر مي‌شود. به گفته وي،، اين كتاب سومين رمان از سه‌گانه‌اي است كه امسال دو كتاب آن منتشر شد و با وجود تفاوت در شخصيت‌پردازي و روايت داستان، ‌اين اثر نيز ادامه دغدغه‌هاي اجتماعي و انساني وي است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كلهر با اشاره به اهدافي كه در اين رمان به دنبال آثار قبلي‌اش دنبال مي‌كند، توضيح داد: اين كتاب به لحاظ موضوع، شخصيت‌پردازي و زبان، كاري متفاوت محسوب مي‌شود، اما همچنان دغدغه‌هايي مانند رابطه عشق، سياست ‌و تاثير مسايل اجتماعي بر انسان‌ها را در وقايع سال‌هاي اخير ايران طرح كرده است. 

وي افزود: در كتاب «پايان يک مرد»، به رويدادهاي سال‌هاي 1370 و 1376 پرداخته‌ام،‌ ولي «شروع يک زن» نيز فضايي از دهه 60 را ترسيم كرده است كه تا روزهاي اخير به گونه‌اي دنبال شده است. در اين اثر به عنوان مثال موضوعاتي مانند ازدواج‌هاي آن موقع يا مسايل جنگ از قبيل نحوه جبهه رفتن‌ها و يا سوء‌استفاده‌هاي اجتماعي برخي‌ها در پست خود و در نهايت تاثير كلي برخي رويدادها بر روابط و مناسبات انساني در قالب قصه آمده است. 
 
اين داستان‌نويس با بيان اين‌كه در رمان اجتماعي برخي مسايل كه در يک دوره خاص پررنگند اهميت دارند، اضافه كرد: نگارش و نامگذاري اين سه‌گانه به اين جهت بود كه اين سه اثر هر سه در سمت و سوي يكساني به لحاظ طرح مسايل اجتماعي، ‌سياست و تاثيرات آن‌ها بر روحيات و مناسبات انسان‌ها نوشته شده‌اند و از اين جهت دوست داشتم اين سه كتاب هر سه در سال 1390 منتشر شود.

 «شوهر عزيز من» از سوي نشر «آموت» راهي بازار كتاب مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط