پنجشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۱
«سکوت گفتنی»  سودابه مهیجی منتشر می‌شود

سودابه مهیجی یک مجموعه غزل با عنوان «سکوت گفتنی» و یک مجموعه از نثرهای ادبی‌اش را در دست انتشار دارد. بهار سال آینده نیز مجموعه شعر «جمعه‌ها هنوز خواب می‌بینند» از او به چاپ مي رسد._

مهیجی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: «سکوت گفتنی» عنوان جدیدترین مجموعه شعر من است که از سوی انتشارات سوره مهر مراحل انتشار را طی می‌کند.

وی توضیح داد: این دفتر حدود 40 غزل با موضوعات عاطفی و اجتماعی را که از سال 1384 تا 1389 سروده شده‌اند، در برمی‌گیرد. از نظر ساختاری، زبانی و محتوایی تفاوت چندانی میان شعرهای این مجموعه با دو دفتر پیشینم دیده نمی‌شود.

این شاعر در ادامه از انتشار مجموعه‌ای از نثرهای ادبی‌اش خبر داد و گفت: یک مجموعه از نثرهای ادبی‌ام با موضوعات عاطفی را در کتابی با عنوان «هرجا که در غیاب تو رفتم» گردآورده‌ام. این اثر حدود 50 تا 60 نثر کوتاه را شامل می‌شود و از سوی نشر تکا در دست انتشار است.

وی در پایان یادآور شد: آخرین اثر منتشر شده‌ام «جمعه‌ها هنوز خواب می‌بینند» نام داشت که بهار امسال از سوی انتشارات سپیده‌باوران به چاپ رسید. این مجموعه غزل‌های من با موضوع انتظار و در مدح امام زمان(عج) را شامل می‌شود.

سودابه مهیجی، شاعر، مترجم و نویسنده، متولد سال 1358 است. نخستین دفتر شعر او با عنوان «نوبت به نوبت آفتاب» از سوی انتشارات آرام‌دل به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط