یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
«آشنایی با اقتصاد رسانه» در بازار كتاب

كتاب «آشنایی با اقتصاد رسانه» نوشته «گیلیان دویله» با ترجمه «محمد نعمتی» و «روح‌الله کهن هوش» از سوی انتشارات دفتر مطالعات برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این نوشتار در 9 فصل «مقدمه‌ای بر اقتصاد رسانه»،«استراتژی‌های شرکتی»،«اقتصاد تبلیغات»،«پخش تلویزیونی»،«تولید تلویزیونی»،«صنعت بین‌المللی فیلم‌سازی»،«رسانه چاپ»،«رسانه جدید» و «اقتصاد رسانه و سیاست عمومی» و بهره‌گیری از 145 منبع لاتین درصدد برآورده کردن نیازهای علمی علاقه‌مندان به مبحث‌های اقتصادی و رسانه‌ای است.

«محمدمهدی انصاری» مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در یادداشتی بر این کتاب، درباره ویژگی جالب توجه این اثر می‌نویسد:«‌نکته جالب توجه در مورد کتاب حاضر این است که مطالعه آن حتی برای کسانی که با اصول علم اقتصاد آشنایی تحصصی ندارند، مفید بوده و به سوالات آنان در ارتباط با تعامل با اقتصاد و رسانه پاسخ می‌دهد.»

چاپ نخست کتاب آشنایی با اقتصاد رسانه با شمارگان 1500 نسخه، 328 صفحه و به بهای 40000 ریال از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها روانه بازار نشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط