سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۰
«مدرسه فوتبال» خواندني مي‌شود

مدير مسوول انتشارات آواي ظهور از نشر كتاب «مدرسه فوتبال» در هفته آينده خبر داد._

حسن قهرمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) اظهار كرد:‌ كتاب «مدرسه فوتبال» تاليف و ترجمه مسعود اقبالي مي‌كوشد فوتبال را گام‌ به ‌گام به ورزشكاران مبتدي و علاقه‌مندان اين رشته ورزشي آموزش دهد.

وي افزود: اين نوشتار در پنج فصل با محتواي «گرم كردن با استفاده از تكنيك‌هاي مختلف»، «بازي‌هاي تفريحي براي توسعه مهارت‌هاي حركتي»، «حمله و دفاع فردي و گروهي با دروازه‌هاي كوچك»، «شوت مقدماتي و پيشرفته» و «بازي در زمين‌هاي كوچك با دروازه‌هاي قانوني» است.

به گفته قهرمان‌زاده، در بخشي از مقدمه كتاب «مدرسه فوتبال» آمده است: «هيچ وظيفه‌اي بالاتر از كشف استعدادهاي نسل جوان نيست. مدارس حرفه‌اي فوتبال و آكادمي‌ها بايد با تدوين برنامه‌هاي آموزشي كامل، نقش آموزشي خود را ايفا نمايند. سطح فوتبال پيشرفت كرده است، تمرينات فيزيكي به دليل استفاده بهينه از علوم ورزشي و پزشكي پيشرفت قابل توجهي داشته ‌است. دانستن چگونگي بازي‌خواني، ديد كافي، سرعت در گزينش حركت و تصميم‌گيري سريع از نشانه‌هاي هوش تاكتيكي است كه بازيكنان برجسته را از ديگران مجزا مي‌سازد.» 

وي گفت: مسعود اقبالي مترجم و نويسنده آثار ورزشي، از جمله مدرسان فدراسيون فوتبال ايران، كنفدراسيون فوتبال آسيا و سرمربي فعلي تيم شهرداري بندر عباس است.

نخستين چاپ كتاب «مدرسه فوتبال» با شمارگان 1100 نسخه، 140 صفحه و به بهاي 45000 ريال به زودي از سوي انتشارات آواي ظهور روانه بازار نشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط