دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳
كتاب «راهنماي موزه‌ها و بناهاي تاريخي ايران» منتشر شد

كتاب «راهنماي موزه‌ها و بناهاي تاريخي ايران» با هدف معرفي موزه‌ها و بناهاي تاريخي كه تحت پوشش سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري قرار دارند به دو زبان فارسي و انگليسي منتشر شد.-

مدير انتشارات سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: در اين كتاب آثار و بناهاي تاريخي ايران (به تفكيك هر استان) با ذكر ويژگي‌ها و نشاني كليه‌ مكان‌ها همراه با تصويري از هر يك، معرفي شده است.

فاطمه عظيم‌پور گفت: در اين كتاب افزون بر راهنماي بازديد از موزه‌ها و بناهاي تاريخي كشور، اطلاعاتي نظير شماره تلفن و نشاني موزه‌ها، بهاي بليت، ساعات بازديد، سال تأسيس، تاريخچه موزه‌ها، محتوا و آثار موزه‌ها ارايه شده است.

وي افزود: اين كتاب را كه مي‌توان اثري جامع و كامل از موزه‌هاي ايران دانست كه به دو زبان فارسي و انگليسي منتشر شده تا گردشگران خارجي و داخلي به آساني بتوانند از مكان‌هاي مورد نظر خود بازديد كنند.

عظيم‌پور اظهار كرد: كتاب «راهنماي موزه‌ها و بناهاي تاريخي ايران» با مشاركت اداره كل روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، امور فرهنگي و اجتماعي (اداره انتشارات) و همياري اداره كل موزه‌هاي سراسر ايران منتشر شده است.

وي به شمارگان و پخش اين كتاب نيز اشاره كرد و گفت: اين كتاب با شمارگان 10 هزار نسخه منتشر شده و قرار است در ابتدا در دسترس موزه‌ها، ابينه‌هاي تاريخي و... قرار گيرد و سپس در فروشگاه‌هاي كتاب به بهاي 6 هزار تومان به فروش رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها