سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۶
آثار سعید بیابانکی نقد و بررسی می‌شود

مجموعه آثار سعید بیابانکی، با حضور سیدعلی موسوی گرمارودی و بهروز یاسمی دوشنبه (17 بهمن) در سالن شماره دو تالار اندیشه حوزه هنری نقد و بررسی می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، هفتمین نشست تخصصی «حکایت شعر» از سوی دفتر شعر حوزه هنری برگزار می‌شود و به نقد و بررسی اشعار شاعران انقلاب می‌پردازد.

در این برنامه ویژه‌نامه‌ای با عنوان «حکایت شعر» نیز به مهمانان اهدا می‌شود، که در آن علاوه بر زندگی خود نوشت سعید بیابانکی، آلبومی از عکس‌های این شاعر، نقدها و مقالاتی از سایر شاعران و منتقدان بر اشعار بیابانکی نیز گنجانده شده است.

سعید بیابانکی متولد 1347 از خمینی‌شهر اصفهان و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه اصفهان است.

تاکنون مجموعه‌های شعر «ردپایی بر برف»، «نیمی از خورشید»، «نه اناری نه ترنجی» و چند مجموعه شعرکودک از بیابانکی به چاپ رسیده است. دفتر شعر «نامه‌های کوفی» وی نیز به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر حوزه هنری به چاپ رسید.

برنامه «حکایت شعر» در نشست‌های پیشین خود به بررسی اشعار شاعرانی چون قربان ولیئی، محمود سنجری، زکریا اخلاقی، بیژن ارژن، محسن حسن‌زاده لیله کوهی و محمد رمضانی فرخانی پرداخته است.

نشست بررسی آثار سعید بیابانکی دوشنبه (17بهمن) ازساعت 16 در سالن شماره دو تالار اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط