سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳
«يك سال بدون او» در مسير چاپ

مدير انتشارات ايران‌بان از آماده‌سازي كتاب «يك‌ سال بدون او» خبر داد و گفت: اين كتاب مجوز انتشار را گرفته است و اكنون در مرحله‌ي ليتوگرافي است و به‌زودي وارد بازار كتاب مي‌شود.

ايبنا نوجوان: نيلوفر تيموريان به خبرنگار ما گفت: كتاب «يك سال بدون او» به‌تازگي مجوز انتشار گرفته و آماده‌ي ليتوگرافي است. به احتمال زياد اين كتاب تا سه هفته‌ي ديگر منتشر مي‌شود.

وي درباره‌ي اين كتاب گفت: «يك‌سال بدون او» از كتاب‌هاي ليز كسلر است و شهلا انتظاريان آن را براي نوجوانان ترجمه كرده است.

مدير انتشارات ايران‌بان اظهار كرد: اين داستان ماجراي دو دوست را بيان مي‌كند كه يكي از ‌آن‌ها براي تعطيلات به سفر مي‌رود و اتفاقي وارد يك آسانسور عجيب مي‌شود. اين آسانسور هر طبقه‌اي كه بالا مي‌رود اين دختر را يك‌سال جلو مي‌برد و او مي‌بيند كه در اين سال‌ها چه اتفاق‌هاي بدي براي دوستش مي‌افتد. زماني كه اين دختر باز مي‌گردد سعي دارد از وقوع اين حوادث جلوگيري كند.

«اسم من مينا است» نيز از ديگر كتاب‌هايي است كه انتشارات ايران‌بان در دست انتشار دارد. تيموريان در اين‌باره گفت: اين كتاب نيز توسط مريم رفيعي ترجمه شده است و مراحل چاپ را مي‌گذراند.

وي افزود: «اسم من مينا است» از آثار ديويد آلموند است و در سال 2011 نامزد دريافت جايزه‌ي گاردين شد. اين اثر خاطرات يك دختر 9 ساله است كه پدرش از دنيا رفته و تنها با مادرش زندگي مي‌كند. در واقع داستان نوع نگاه مينا به دنيا را بيان مي‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها