دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰
گزارش عملكرد يكساله كميسيون بازرسي اتحاديه ناشران

رييس كميسيون بازرسي اتحاديه ناشران و كتابفروشان با ارايه گزارشي درباره وضعيت يك ساله اين كميسيون گفت: 9 نشست با ناشران غيرعضو از مهر ماه تا آذر ماه امسال درگروه‌هاي 10 نفري برگزار شد و بيش از 70 درصد شركت‌كنندگان در اين نشست‌ها در اتحاديه پرونده تشكيل داده‌اند.-

عبدالناصر ناظم‌بكايي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: در طول فعاليت يكساله كميسيون بازرسي حدود 83 فقره جواز صنفي براي كتابفروشي و دفترنشر و كارت پوستر صادر شده و 76 پرونده در جريان صدور پروانه كسب قرار دارد.

وي ادامه داد: در طول فعاليت يك ساله كميسيون بازرسي از حدود 160 واحد صنفي براي صدور پروانه كسب بازديد شده است، همچنين بيش از 75 واحد صنفي طبق گزارش‌هاي رسيده به اتحاديه بازديد و نتايج آن به هيات مديره اتحاديه ناشران و كتابفروشان ارايه شده است. ‌
بكايي با اشاره به ديگر اقدامات اين كميسيون، اظهار كرد: تدوين آيين‌نامه اجرايي كميسيون بازرسي و تنظيم برنامه كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت كميسيون بازرسي با توجه به اهداف تعيين شده اتحاديه پيگيري شده است.

وي درباره برنامه‌هاي كوتاه مدت كميسيون، توضيح داد: شناسايي واحدهاي بدون پروانه صنفي و تعيين اولويت و برنامه‌هاي اجرايي براي جذب آنان و بازديدهاي صنفي برخي از اين اقدامات بوده است.

بكايي تصريح كرد: در اجراي ‌برنامه‌هاي ميان مدت نيز بررسي و تعيين اولويت بازديد از واحدهاي صنفي كه در سال‌هاي قبل موفق به دريافت پروانه صنفي شده‌اند، پيگيري اقدامات انجام شده و برنامه‌هاي كوتاه مدت در دست اجرا قرار دارد.

به گفته وي، در اجراي ‌برنامه‌هاي بلند مدت پيگيري و رسيدن به اهداف تعيين شده برنامه‌هاي كوتاه مدت و ميان مدت مورد توجه قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها