یکشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳
ابراز ر ضايت جان گریشام از مجموعه تلویزیونی «شرکت»

جان گریشام نویسنده سرشناس آثار حقوقی آمریکایی، ساخت مجموعه تلویزیونی برمبنای کتاب پرفروش او یعنی«شرکت» را کاملا هوشمندانه و سرگرم کننده نامید.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گلوبال، جان گریشام در گفت‌وگو با یک روزنامه کانادایی گفت: اعضای خانواده اش تاریخ را به قبل از شرکت و بعد از «شرکت» تقسیم کرده اند. 

در حقیقت پس از انتشار این رمان در سال 1991 بود که زندگی جان گریشام با تغییری کلی روبه رو شد و او کار حقوقی را کنار گذاشت و به یک نیویسنده تمام وقت بدل شد.
 
این کتاب که دومین کتاب گریشام است، درباره مرد جوانی است که مدت ها طول می کشد تا بتواند حقانیت خود را در برابر گروهی از افراد ناشایست که شرکتی حقوقی را در ممفیس اداره می کنند، ثابت کند. «شرکت» با استقبال بسیار روبه رو شد و میلیون ها نسخه از آن در آمریکا به فروش رسید. 

پخش این سریال تلویزیونی که از امروز شروع می شود، با استقبال گریشام روبه رو شده و او می گوید مطمئن است که این مجموعه با استقبال مردم روبه رو می شود. در سال 1993 نیر یک سریال بر مبنای رمان دیگر او یعنی «مشتری» از تلویزیون پخش شد. 

گریشام که خودش تهیه کننده این سریال است گفت همه بخش های فیلمنامه را نخوانده اما از کار کارگردان این اثر لذت برده است. 

پیش از این در سال 1993 فیلمی سینمایی با اقتباس از کتاب «شرکت» به کارگردانی سیدنی پولاک و با بازی تام کروز و جین هاکمن راهی پرده سینماها شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها