سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸
مجموعه‌ي يك اسم و چند قصه منتشر شد

مدير مسوول انتشارات شهر قلم از انتشار پنج کتاب از مجموعه 15 جلدی «یک اسم و چند قصه» توسط نشر شهر قلم و انتشارات چكه خبر داد. ناشران اين آثار، هم‌زمان با انتشار اين كتاب‌ها، يك مسابقه‌ي قصه‌نویسی نيز براي كودكان و نوجوانان برگزار مي‌كنند./

ايبنا نوجوان: زينب‌السادات خوش‌نشين در اين‌باره به خبرنگار ما توضيح داد: در این مجموعه که به دبیری شکوه قاسم‌نیا منتشر می‌شود، قصه‌هایی از محمدرضا شمس، ناصر کشاورز، لاله جعفری، مهری ماهوتی، فروزنده خداجو، مجید راستی، طاهره خردور، علیرضا متولی، سوسن طاقدیس، سپیده خلیلی، ناصر نادری و شکوه قاسم‌نیا به چاپ رسیده است.

وي عنوان كرد: این پنج کتاب قابلمه، بزغاله، دستکش، درخت و سنگ نام دارند و هر کتاب شامل 10 قصه درباره‌ی یک موضوع است که عنوان آن کتاب نیز از همان موضوع گرفته شده است. نویسندگان موضوع هايي را براي داستان‌نويسي انتخاب کرده‌اند که کودکان و نوجوانان در پیرامون خود با آن‌ها سرو کار دارند.

مدير انتشارات شهر قلم افزود: انتشارات شهر قلم با همكاري نشر چكه مسابقه‌ای با محوریت این کتاب‌ها ترتیب داده‌اند که در آن کودکان می‌توانند با الگو گرفتن از اثر نویسندگان بزرگ داستان بنویسند. شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند طبق الگو و موضوع ها مجموعه کتاب‌های «یک اسم و چند قصه»، با قصه‌هایی کوتاه و در فضای فانتزی - تخیلی در این مسابقه شرکت کنند.

وي تاكيد كرد: آثار کودکان توسط نویسندگان برجسته، داوری و بهترین قصه‌ها علاوه بر گرفتن جایزه، در يك مجموعه یا به صورت جداگانه‌ به چاپ خواهند رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها